Rabu, 11 November 2009

SKPN3 bangga jadi ikon pendidikan yang terbaik

MELESTARIKAN impian menjadi sekolah cemerlang dan terbilang khususnya dalam menjadikan pelajaran dan ko kurikulum sebagai tunjang utama di sekolah adalah wahana unggul yang digalas penuh komitmen warga Sekolah Kebangsaan Pengarah Enteri (SKPNE).

Guru Besar, En Paul Awan Ak Kuleng, selalu mengingatkan murid-murid supaya mengutamakan pelajaran dan mempunyai cita-cita supaya dapat membangkitkan semangat untuk belajar. Katanya lagi, perbezaan antara individu hanyalah pendidikan, apa yang kita miliki sekarang dan akan datang iaitu ilmu. Ilmu penting dalam melahirkan insan yang berguna dari segi JERIS; jasmani, emosi, rohani, intelek dan sosial.

Dengan bantuan dan sokongan daripada guru-guru, PIBG dan masyarakat ia menjadikan impian untuk melihat SKPN3 kearah lebih baik dari semasa ke semasa adalah realiti. Komitmen yang ditunjukkan oleh pihak pentadbir sekolah dan sokongan dari semua pihak terbukti bahawa SKPN3 sebuah sekolah yang bagus dari segi akademik dan kokurikulum. Diharap ianya berkekalan. Terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan